ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro | ساعت هوشمند آمازفیت

0رای کاربران

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: امیزفیت

1,430,000 تومان

1,430,000 تومان

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro | ساعت هوشمند آمازفیت

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro | ساعت هوشمند آمازفیت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد افزایش و تنوع در تولید گجت های هوشمند هستیم. گجت های هوشمند در طی چند سال اخیر به شدت مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفته است. گجت هایی مانند اسمارت واچ ها و ساعت های هوشمند که در تولید و قابلیت ها بسیار پیشرفت بسزایی داشته است. اکنون بسیاری از شرکت های تولید کننده در زمینه گوشی های هوشمند سعی در تولید گجت های هوشمند از جمله انواع ساعت های هوشمند را به همراه داشته اند.امروزه به دلیل تنوع زیاد برای انتخاب یک ساعت هوشمند و مناسب کار سخت و دشواری است.ساعت هوشمند آمازفیت مدل Bip U Pro یکی از محصولات این کمپانی است با برند آمازفیت در بازار عرضه شده است.

طراحی : 

یکی از محصولاتی که شرکت هوآمی به بازار عرضه کرده است Amazfit Bip U Pro بوده که این محصول در دسته بندی ساعت های اسپورت قرار گرفته است. بیپ یو پرو از نظر ظاهر با نسخه قبلی خود هیچ تفاوتی ندارد. این محصول تنها از نظر قابلیت ها و ارتقاء ویژگی ها با نسل قبلی خود تفاوت دارد. اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار از صفحه نمایش دایره ای و مستطیلی است که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد.

Corning Gorilla Glass 3 شیشه ای است که به عنوان پوشش صفحه نمایش بیپ یو پرو در نظر گرفته شده است. این شیشه جذب اثر انگشت را از بین میبرد و همچنین از وارد شده خط و خش به آن جلوگیری میکند. این نوع شیشه باعث شده تا صفحه نمایشی شفاف و تمیزی را در اختیار داشته باشید.

ساعت هوشمند آمازفیت : 

شیائومی در تولید محصولات با کیفیت و هوشمند توانسته است نظر بسیاری از کاربران خود را به خود جلب کند. این برند شناخته شده در تولید انواع گجت های هوشمند نیز فعالیت دارد. همچنین شیائومی بسیاری از برند های سرشناس را در زیر برند خود قرار داده است از جمله آمازفیت که ساعت های هوشمند این برند از قابلیت های بسزایی برخوردار است.

Huami یک برند آسیایی است که در تولید گجت های هوشمند از جمله ساعت و دستبند فعالیت دارد. بسیاری از اسمارت واچ های هوشمند نقش مکمل تلفن همراه را دارند. با استفاده از این اسمارت‌ واچ‌ها به راحتی می‌توان تماس ها، پیام ها و آلارم ها را روی ساعت مشاهده کرد این امکان به کاربر کمک میکند تا مدام به گوشی موبایل خود نگاه نکنند و از طریق ساعت نوتیفیکیشن های خود را دریافت کنند.

ظاهر : 

اسمارت واچ بیپ یو پرو آمازفیت صفحه نمایشی مستطیلی دارد که نمایشگر آن TFT تمام رنگی 1.43 اینچی است. بزرگ بودن صفحه نمایش این ساعت و شفافیت تصویر حاکی از رزولوشن 302×320 پیکسلی آن است. رزولوشن این ساعت باعث شده است که تجربه خوبی را به همراه داشته باشد. نمایشگر این ساعت لمسی است که دارای شیشه با طرحی 2.5 بعدی بوده است. حالت خمیده در لبه های این ساعت باعث زیبایی دو چندان آن شده است این زیبایی باعث شده بسیار چشمگیر و طرفداران خاص خودش را داشته باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

فرم صفحه

مربع

جنس بدنه

پلی کربنات

جنس بند

سیلیکون

نوع قفل بند

سگکی ساده

فناوری‌های مکان‌یابی

GPS

توضیحات سازگاری

اندروید 5 به بالا ، iOS 10 به بالا

اتصالات

Bluetooth

حس‌گرها

شتاب‌سنج (Accelerometer)

قابلیت های ویژه

بلوتوث:نسخه‌ 5 ضد آب تا عمق 50 متری IP68

زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام

انگلیسی

برند

امیزفیت

رنگ

صورتی, مشکی, یاسی

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش