میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 A20Boya BY-M1 A20 microphone

0رای کاربران

میکروفون یقه ای بویا مدل  BY-M1 A20
میکروفون بویا M1
میکروفون یقه ای بویا مدل  BY-M1 A20
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1
میکروفون یقه ای بویا مدل  BY-M1 A20
میکروفون یقه ای بویا مدل  BY-M1 A20
میکروفون یقه ای بویا مدل  BY-M1 A20
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1
میکروفون بویا M1

در انبار موجود نمی باشد

برند: بویا

439,000 تومان

ویژگی های محصول
  • طول کالا: 6 متر
  • فیلتر نرم کنندگی صدا
  • شهر عمده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 A20

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 A20 | boya m1

اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت میکنید و یا به ضبط صدای خود به بهترین شکل ممکن نیاز دارید بدون شک میکروفون بویا ام 1 یکی از بهترین محصولاتی است که شما میتوانید تهیه کنید. این محصول ساخت شرکت بویا در کشور چین میباشد. محصولات بویا همواره یکی از بهترین محصولات بازار بوده و هستند و از این رو نسخه های غیر اصلی این محصول در بازار زیاد میباشد و به همین دلیل شرکت بویا یک راه کار ساده ولی مطمعن برای تشخیص محصول اصلی از غیر اصلی اراعه کرده است که این راه حل چیزی نیست جز بارکد ریجستری و سریال این محصول که شما با یک اسکن ساده میتوانید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

لازم به ذکر هست هر بارکد فقط به تعداد محدود(دو تا سه بار) قابل اسکن شدن و تست اصالت محصول میباشد تا از سواستفاده های احتمالی جلوگیری شود. بدین شکل دیگر امکان کپی کردن یک سریال روی همه محصولات وجود نخواهد داشت.

میکروفون بویا در دو نسخه قدیمی و نسخه جدید در بازار عرضه شده است که در اینجا نسخه جدید این محصول موجود میباشد. تغییرات نسخه جدید نسبت به نسخه قدیمی این محصول بیشتر در بسته بندی محصول تمرکز داشته است ولی نویز گیری نسخه جدید بهتر شده است همچنین جنس بدنه و جنس سیم های این محصول نیز ارتقاع یافته و کیفیت بهتری نسبت به محصول نسخه قدیمی دارد.

شرکت بویا همچنین در زمینه میکروفون های بی سیم و میکروفون های شات گانی نیز در بازار سهم فروش بالایی را دارد و از این رو یکی از معتبر ترین و همچنین حرفه ای ترین محصولات را در زمینه میکروفون دارد پس بدون شک میکروفون یقه ای بویا مدل BoY-M1 A20 میتواند بهترین انتخاب شما باشد مخصوصا اگر در زمینه تولید محتوا فعال هستید و نیاز دارید بهترین صدای ممکن با اقتصادی ترین شکل ممکن را ضبط کنید.

این میکروفون دارای سیمی به طول 6 متر است که به راحتی میتوانید از دوربین خود فاصله بگیرید و فیلم برداری های خود را انجام دهید و یا برای مصاحبه های خیابانی به راحتی میتوانید روی سوژه نصب و آن فاصله بگیرید.

میکروفون یقه ای بویا دارای یک جک 3.5 میلیمتری آب طلا کاری شده است که بهترین کیفیت صدای ممکن را برای شما منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر هست این محصول علاوه بر گوشی های موبایل و کامپویتر ها به دوربین های فیلم برداری نیز متصل میشود.

میکروفون بویا در دوربین های فیلم های فیلم برداری با استفاده از یک باتری کار میکند البته طول عمر این باتری با توجه گزارش کاربران چندین سال میباشد.

جمع بندی

یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات در زمینه میکروفون های یقه ای بدون شک میکروفون بویا m1 میباشد و اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت میکنید بدون شک داشتن یکی از این میکروفون ها لازمه هر فعالیت موفقی است پس همین الان برای موفق شدن خود نسخه اورجینال این محصول رو از سایت شهرعمده سفارش دهید. اگر همچنان در مورد خرید این محصول شک دارید و دنبال یک محصول با کیفیت بالاتری میگردید میکروفون بویا M1-PRO F بدون شک بهترین گذینه برای شماست. برای دیدن محصول اینجا کلیک کنید.

 

میکروفون یقه ای بویا m1 , میکروفون بویا با کد , میکروفون بویا با کد ریجستری , میکروفون بویا اصلی , خرید میکروفون بویا m1 , بویا m1 2020 , میکروفون بویا ام 1 شیراز , میکروفون بویا شیراز  میکروفون بویا BOYAمیگروفون بویا ، میکروفون بویا ام 1 ، میکروفون بویا ام 1 پرو ، میکرفون بویا m1 pro ،میکروفون بویا شیراز ، میکروفون بویا m1 pro شیراز ، میکروفن بویا ، میکروفن بویا ام 1 ، میکروفن بویا m1 pro

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
اقلام همراه

تبدیل جک 3.5 به 6, دفترچه راهنما, کیف, گیره

سایر توضیحات

طول کالا: 6 متر

ابعاد

6000x15x15 میلی‌متر

وزن

112 گرم

منبع انرژی

باتری ، جک 3.5میلی‌متری

نوع میکروفن

کندانسر الکترونیکی

امپدانس خروجی

1000 اهم

حساسیت

30dB- دسی بل

الگوی قطبی

Omnidirectional

برند

بویا

اصالت محصول

اورجینال, های کپی

گارنتی

1 سال گارانتی مبین(شهر عمده), بدون گارانتی

کابل رابط موبایل

تبدیل جک 3.5 به 6.5, تبدیل جک 3.5 به تایپ سی(Type-C), تبدیل جک 3.5 به آیفون (لایتنینگ)

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش

محصولات مرتبط