اپل آیدی ریجن آمریکا ا Apple ID cardApple ID

0رای کاربران

اپل آیدی کارتی ریجن آمریکا ا Apple ID card

در انبار موجود نمی باشد

93,000 تومان تا 589,000 تومان

پاک کردن
برای دریافت اطلاعات در واتساپ به شماره 09390824834 پیام دهید
  • شهر عمده
  • ویژه شهرعمده
  • فوری
  • محصول مجازی
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

اپل آیدی ریجن آمریکا ا Apple ID card

اپل آیدی کارتی ریجن آمریکا

کمپانی اپل برای تمامی دستگاه های خود یک دیوار حفاظتی طراحی کرده است که این دیواره حفاظتی اجازه نصب برنامه های روزمره را فقط و فقط از طریق اپ استور خود کمپانی اپل صورت گیرد در غیر این صورت بهیچ عنوان نمیشه هیچ برنامه ای را از هیچ جای دیگر دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

 

اپـل آی دی ویژه همکار و خرید عمده موجود مـیـبـاشـد. لطفا برای دریافت قــیـمـت بهتر و اطلاعات اپل آی دی با شماره 0939.0.824.834 تماس حاصل فرمایید.

 

برای استفاده از اپ استور نیاز به یک شناسه دارید که اسم این شناسه اپل آی دی میباشد.

در گذشته و حال ساخت و استفاده از اپل آی دی رایگان بوده و هست ولی بخاطر تحریم هایی که درمورد کشورمون ایران هست امکان ساخت مستقیم تا حدودی محدود شده است و حتی اگر امکان ساخت برای شما وجود داشته باشد بازهم امکان دیسیبل شدن اپل آی دی بخاطر استفاده در ایران وجود دارد.

شما به سادگی با استفاده از برنامه آیتونز امکان ساخت اپل آی دی با مشخصات خود را دارید ولی همونطور که عرض کردیم امکان دیسیبل شدن اشتراک شما وجود دارد.

احتمالا در فکر شما این سوالات تکرار میشود که:

  • حالا تفاوت ما در چیست؟
  • چه تضمینی وجود دارد که اپل آی دی که از ما خریداری میکنید دیسیبل نشده باشد؟
  • چطور میشه ریجن اپل آی دی رو تغییر بدیم؟
  • ریجن اپل آی دی شما کدام کشور هست؟

در ابتدا تفاوت فروشگاه شهرعمده و راه های دیگر ساخت اپل آی دی را عرض کنم که ما با روش های خاص بجاس ساخت اپل آی دی در کشور ایران، این سرویس رو در کشور آمریکا و کشور های دیگر میسازیم و تقدیم حضور شما عزیزان میکنیم و این کار باعث تضمین غیرفعال نشدن اشتراک اپل آی دب شماست.

در مورد تغییر اطلاعات ریجن اپل آی دی باید به تنظیمات گوشی و. تنظیمات ال آی دی برید و کشور مورد استفاده خود را تغییر بدید که شامل مراحل زیر میشود:

مراحل تغییر کشور اپل ایدی به کمک آیفون

۱. ابتدا با گوشی خود وارد قسمت تنظیمات یا Setting شوید.
۲. روی پروفایل یا بخش اپل آیدی ضربه بزنید.

۳. گزینه Media & Purchases را انتخاب کنید.

۴. اگر نسخه جدید iOS را استفاده می‌کنید، گزینه View Account و اگر از کاربران ورژن‌های قدیمی هستید، گزینه View Apple ID را انتخاب کنید.

۵. در این مرحله از شما درخواست پسورد می‌شود که البته از Face ID یا Touch ID نیز می‌توانید استفاده کنید و هویت خود را ثابت نمایید.
۶. گزینه Country/Region را بزنید تا لیست کشورها برای شما نمایش داده شود و بتوانید تغییر آدرس اپل آیدی به کشوری که مدنظر دارید را انجام دهید.

 

آموزش تغییر آدرس اپل آیدی از طریق سایت اپل

  • ابتدا وارد سایت appleid.apple شوید.
  • آدرس اپل آیدی و رمزعبور خود را بزنید.
  • در قسمت Personal Information رفته و روی Country/Region ضربه بزنید.
  • در این بخش باید کشور اپل آیدی مدنظرتان را انتخاب نمایید.
  • اگر روش پرداختی ندارید، گزینه None را بزنید. در غیر این صورت اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  • در آخر گزینه Save را بزنید تا فرآیند تغییر ادرس اپل ایدی کامل شود.

 

در آخر به این نکات در مورد خرید اپل آی دی دقت کنید:

فروشگاه شهرعمده، هیچگونه مسِولیتی در قبال تغییر رمز، ایمیل و سوالات امنیتی آپل آی دی و بعدها فراموشی آن توسط مشتری ندارد، و مشتری باید بلافاطله بعد از دریافت اپل آی دی آطلاعات را تغییر و به اطلاعات شخصی خود تغییر دهد.

تیم شهر عمده اپل آیدی را در ریجن آمریکا فعال سازی می‌کند تا به تمام برنامه‌های متعلق به اپ استور آمریکا دسترسی داشته‌باشید.

 

اپل آی دی ها بدون شارژ اولیه میباشد و این هزینه صرفا بابت ساخت apple id با توجه به محدودیت های ساخت آن در کشور میباشد. در صورت نیاز میتوان apple id را با مبلغ مورد نیاز شما شارژ کنیم.

انجام هرگونه تغییر در اطلاعات اپل آی دی شامل هزینه جداگانه است و در صورتی که مشکل از سمت ما باشد بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد.

لطفا بهیچ عنوان از فیلتر شکن های رایگان یا آی پی متغییر استفاده نکنید، در صورت استفاده تمام عواقب این موضوع با خود مصرف کننده است. (جهت دریافت راهنمایی در مورد اشتراک های vpn با شماره 09390824834 تماس بگیرد.)

به علت درخواست های زیاد و تعداد بالای تماس ها، پشتیبانی فقط از طریق واتساپ و یا پیامک انجام خواهد شد.لطفا بهیچ عنوان با شماره های پشتیبان تماس نگیرید در صورت نیاز به تاییده تلفنی حتما با شما تماس خواهیم گرفت.

این مجموعه ضمن احترام به حقوق کابران گرامی، خود را مجاز میداند تا در صورت لزوم به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
اپل آی دی

فوری, شخصی, عمده ( تعداد بالای 50 عدد )

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش