ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

0رای کاربران

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: امیزفیت

تومان

تومان

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

شیائومی در حوزه‌های زیادی به ارائه خدمات مشغول است که یکی از شناخته شده‌‌ترین‌های آن ساعت‌های هوشمند هستند. سری ساعت‌های آمازفیت شیائومی با قابلیت‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده‌اند که ما در اینجا می‌خواهیم به بررسی ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini بپردازیم. این نسخه از ساعت GTS نمونه اقتصادی‌تر و ساده‌تر از سری ساعت‌های جی تی اس است که می‌تواند به عنوان یک اسمارت واچ میان رده گزینه مناسبی باشد. طرفداران ساعت هوشمند معمولا دو دسته‌اند: دسته اول که از علاقه‌مندان به اسکرین‌های مستطیلی تشکیل شده و دسته دوم نیز کسانی هستندکه صفحه نمایش دایره‌ای را ترجیح می‌دهند. از همین رو می‌توان شیائومی آمازفیت AmazFit GTS 2 Mini را یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند برای کسانی دانست که ساعت‌های مربعی و اسپرت را می‌پسندند. این ساعت دارای صفحه نمایش AMOLED و 1.55 اینچی مستطیلی است و رزولوشنی 306×354 دارد. به لطف نمایشگر AMOLED به کار رفته رنگ‌ها بسیار باکیفیت با روشنایی 450 نیت و رنگ مشکی بسیار طبیعی و عمیق است. همچنین GTS 2 از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن یا همان Always ON Display بهره می‌برد. با روشن کردن این قابلیت می‌توانید همیشه مثل یک ساعت عادی، تاریخ و ساعت را بدون روشن کردن صفحه نمایش ببینید.

پایش‌های سلامت

اپلیکیشن شیائومی برای ساعت های امیزفیت خود Zepp است. همه پایش‌ها و آنالیزهایی که توسط ساعت انجام می‌شود در این اپلیکیشن به صورت کامل نمایش داده شده و تحلیل کاملی از شرایط فیزیکی کاربر ارائه می‌کند.

پایش وضعیت سلامت بانوان: آمازفیت GTS2 مینی می‌تواند دوران پریود را مانیتور کند و به کمک هوش مصنوعی و به صورت شخصی زمان و طول دوره عادت ماهانه را پیش بینی کند.

پایش کیفیت خواب: خواب راحت و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامتی است. ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند استیج های مختلف خواب (خواب سبک، خواب عمیق، REM) را تشخیص دهد و شیوه تنفس شما را بررسی نماید. بدین ترتیب که آنالیز کامل از خواب شب شما بدست خواهد آورد که در نهایت آن را در اپلیکیشن گزارش خواهد داد. برای بالاتر رفتن دقت کیفیت پایش خواب امیزفیت جی تی اس 2 مینی می‌تواند چرت‌های 20 دقیقه‌ای بعد از ظهر را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

اندازه‌گیری سطح استرس: استرس نیز یکی از عواملی است که بر سلامتی فرد کاملا تاثیرگذار است. این ساعت میزان استرس شما را در طول روز اندازه‌گیری می‌کند و در صورت بالا بودن به شما هشدار می‌دهد.

دستیار سلامتی PAI: معیار PAI در واقع عددی است که با محاسبه ضربان قلب، زمان ورزش و بعضی دیگر از الگوریتم‌های پیچیده‌تر بدست می‌آید. این معیار بسته به اطلاعاتی که ساعت از سلامتی شما بدست آورده سلامتی هر کاربر ا ارزیابی می‌کند و آن را در اختیارش قرار می‌دهد.

پایش 24 ساعته ضربان قلب: به کمک این قابلیت شما می‌توانید همواره ضربان قلبتان را تحت کنترل داشته باشید و زمانی که تپش قلبتان بالا می‌رود هشدار دریافت کنید. این قابلیت با سنسور BioTracker 2 PPG  کار می‌کند.

اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون: این قابلیت که در ادامه به توضیح کاملی از ان می‌پردازیم نیز میزان اکسیژن رادر خون اندازه‌گیری می‌کند که هنگام انجام فعالیت‌های سنگین می‌تواند کاربرد بالایی داشته باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

فرم صفحه

مستطیل

جنس بند

سیلیکون

نوع قفل بند

سگکی ساده

فناوری‌های مکان‌یابی

GPS

توضیحات سازگاری

اندروید 5 و بالاتر ، iOS نسخه 10 و بالاتر

اتصالات

Bluetooth

حس‌گرها

سنجش اکسیژن خون (SPO2)

زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام

انگلیسی

برند

امیزفیت

رنگ

ذغالی, سبز, سبز دریایی, صورتی, صورتی روشن, کالباسی, مشکی, مشکی مات, نوک مدادی, یاسی

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش