هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x | QCY T13X

0رای کاربران

هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x
هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x
هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x
هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x
هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x

در انبار موجود نمی باشد

769,000 تومان تا 889,000 تومان

پاک کردن
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x | QCY T13X

هدفون بلوتوثی کیو سی وای t13x

برند Qcy یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه هندزفری های بلوتوث در حال فعالیت در ایران هست و تا امروز توانسته بخش بزرگی از بازار ایران رو به خودش اختصاص دهید. این شرکت پیش از این با مدل t13 نرمان و t13 anc محبوبیت خاصی برای خود در ایران و جهان خراداری کرده است. و حالا با معرفی t13x در زمینه ی هندزفری های بلوتوث مخصوص گیم وارد شده است.

هندزفری Qcy T13X یک هندزفری بی‌سیم است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در زیر، توضیحاتی در مورد این هندزفری را به صورت خلاصه برای شما فراهم کرده‌ام:

  1. طراحی:
  2. Qcy T13X دارای طراحی کوچک و سبک است که امکان استفاده راحت و بدون نیاز به سیم فراهم می‌کند. این مدل هندزفری دارای 4 سری های ژله ای هست که میتوانید با توجه به نیاز شخصی خود یکی از این سری های ژله ای را روی ایرپادها قرار دهید و از قرار گیری راحت این محصول در گوشی خود لذت ببرید.
  3. کیفیت صدا:
  4. با استفاده از فناوری‌های مدرن صدا، هندزفری Qcy T13X صدایی واضح و با کیفیت ارائه می‌دهد. با این هندزفری، شما می‌توانید لذت ببرید از گوش دادن به موسیقی، مکالمات تلفنی و گفتگوهای صوتی با کیفیت بالا.
  5. قابلیت‌های بلوتوث:
    Qcy T13X از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند که ارتباط پایدار و قدرتمندی را با دستگاه‌های مجهز به بلوتوث فراهم می‌کند.با توجه به نسخه بلوتوث بدون شک در زمینه بازی میتونه یکی از کم تاخیر ترین صداهای ممکن رو برای شما به شما هدیه بدهد.
  6. عمر باتری:
    هندزفری Qcy T13X دارای باتری با ظرفیت 350 میلی آمپر ساعت (محفظه شارژ)، 40 میلی آمپر ساعت (ایرباد) است، که به شما امکان استفاده طولانی مدت را می‌دهد. با یک بار شارژ کامل، می‌توانید حدود 7-8 ساعت موسیقی گوش دهید و همچنین در حالت مکالمه 4-5 ساعت شارژ دهی و مدت زمان شارژ مجدد آن حدود 1-2 ساعت است.
  7. درگاه شارژ:

    یکی از بخش هایی که این برند بصورت خاص و اختصاصی عمل کرده است،؛ درگاه شارژ هندزفری های بلوتوث هست که درگاه ورودی تایپ c است و این به این است که برای شارژ کیسن هندزفری t13x نیاز به تهیه یکی شارژ و یک کابل شارژ مستقل ندارید و میتوان از همون شارژر گوشی های شیایومی استفاده کنید بدون اینکه نگران خرابی یا مشکل در شارژ ایرپاد باشید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
گارانتی

7 روز مهلت تست, 6 ماه شهرعمده, 18 ماه گارانتی شرکتی

نسخه بلوتوث

5.3

ظرفیت باتری کیس

۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت

ظرفیت باتری ایرپاد ها

40 میلی آمپر ساعت

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

مقاوم در برابر آب با گواهی IPX5

میکروفون

چهارگانه جهت حذف صدای مزاحم محیط اطراف هنگام مکالمه

محدوده عملکرد :

10 متر

قابلیت حذف نویز (ANC)

خیر (این قابلیت در T13 ANC میباشد)

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش