پاور بانک شیائومی

0رای کاربران

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

در انبار موجود نمی باشد

برند: شیائومی

998,000 تومان تا 1,113,000 تومان

پاک کردن
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

پاور بانک شیائومی

پاور بانک شیائومی 20.000 میلی آمپر

پاور بانک شیائومی ساخت شرکت شیائومی (xiaomi) با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار یا هنگام سفر خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به‌راحتی می‌تواند به‌طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

ضمن‌این‌که این محصول هوشمند ورودی مناسب را برای هر دستگاه را در نظر خواهد گرفت. این محصول با ابعاد 7 × 15 سانتی‌متر سبک و قابل‌حمل است و به‌راحتی می‌توانید انواع دیوایس‌های خود مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین، تبلت و غیره را در طول روز شارژ کنید. پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی، خروجی و غیره است.

این پاور بانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و microUSB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی 5V و 2.6A و پورت خروجی آن 5.1V و 2.6A است. در مجموع این پاور بانک با توانایی چندین بار شارژ گوشی‌های هوشمند، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره باشد. ارائه توسط شهرعمده

ظرفیت اسمی و واقعی

ظرفیت اسمی چیزی است که هر پاور بانک عموما به واسطه‌ی آن شناخته می‌شود و روی محصول و جعبه هم درج شده است. اما این ظرفیتی نیست که بخواهید بر اساس آن پاوربانک مورد نظر خود را انتخاب کنید. اتلاف انرژی و عوامل دیگر باعث می‌شود تا ظرفیت واقعی هر پاور بانک، کمتر از ظرفیت اسمی آن باشد. به این ترتیب باید با توجه به نیاز خود و میزان دفعاتی که به شارژ گوشی خود نیاز دارید، محصولی با ظرفیت واقعی مناسب و منطقی انتخاب کنید. ظرفیت اسمی پاور بانک Redmi PB100LZM برابر با 10 هزار میلی آمپر ساعت و محدوده‌ی ظرفیت واقعی آن بیش از 10 تا 15 هزار میلی آمپر ساعت است.

باتری لیتیوم-یونی

در طراحی و ساخت شارژر همراه شیائومی مدل  Redmi PB100LZM از باتری لیتیوم یونی استفاده شده است. باتری یونی در مقایسه با باتری‌های لیتیوم پلیمری تفاوت‌های زیادی دارند. باتری‌های پلیمری وزن کمتری دارند و همین ویژگی روی سبکی و کارایی دستگاه و حتی قیمت آن هم تاثیر زیادی دارد. این نوع باتری می‌توانند طیف گسترده‌تری از دمای بسیار بالا و بسیار پایین را پوشش دهند. به این ترتیب دیرتر فرسوده می‌شوند و عمر طولانی‌تری دارند. باتری‌های لیتیوم یونی در مقابل وزن بیشتری دارند و باعث افزایش وزن پاور بانک هم می‌شوند. هر چند طراحان پاور بانک Redmi PB100LZM توانسته‌اند با خوش‌فکری این محصول را طوری طراحی کنند که نسبت به محصولات مشابه وزن کمتری حدود 250 گرم داشته باشد. به این ترتیب به آسانی می‌توان این محصول را در جیب و کیف حمل کرد و حتی آن را در دست گرفت.

قابلیت شارژ سریع

پاوربانک  Redmi PB100LZM دارای قابلیت IQ است که با استفاده از آن می‎تواند جریان‎های ورودی و خروجی را کنترل کند و نیازهای دستگاه‎های مختلف برای شارژ شدن را تشخیص دهد. در بسیاری از پاوربانک ‎ها ممکن است حین شارژ شدن، اتصال کوتاه و شارژ بیش‌ازحد اتفاق بیفتد و به دستگاه آسیب برساند. اما سازندگان ان محصول، سخت‌افزار آن را مجهز به سیستم‌های حفاظت در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما و شارژ بیش از حد کرده‌اند. در پاوربانک Redmi PB100LZM دو درگاه خروجی USB وجود دارد که شدت‌جریان خروجی از آن به ترتیب 2.4، 2.5 و 3.0 آمپر است. با این مقدار هم تبلت‌ها با سرعت مطلوب شارژ می‌شوند و هم می‌توان گوشی‌های موبایل هوشمند را سریع‌تر شارژ کرد. دو درگاه ورودی این پاور بانک از نوع microUSB و USB-C با شدت ‌جریان‎های ورودی 2.1 آمپر است. و این یعنی این پاور بانک مجهز به فناوری Fast Charging است و می‌تواند باتری خودش را هم با سرعت زیاد شارژ ‌کند.

طراحی و نگاه کلی

شارژر همراه Redmi PB100LZM از پلاستیک ABS تهیه شده است. هر چند سطح پلاستیکی این محصول به اندازه‌ی رویه‌های فلزی و آلومینیومی زیبایی و جذابیت ندارد، اما باعث می‌شود محصول وزن کمتری داشته باشد و در نهایت قیمت آن هم تفاوت زیادی با محصولات فلزی مشابه داشته باشد. با این حال این محصول ظاهر زیبایی دارد و سطح آن لغزنده نیست و به آسانی در دست قرار می‌گیرد. پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی است.

این محصول می‌تواند همراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند، تبلت، و دوربین در موقعیت‌های مختلف باشد.

پاور بانک 10000 Redmi مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی (xiaomi) با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار یا هنگام سفر خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به‌راحتی می‌تواند به‌طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. ضمن‌این‌که این محصول هوشمند ورودی مناسب را برای هر دستگاه را در نظر خواهد گرفت. این محصول با ابعاد 7 × 15 سانتی‌متر سبک و قابل‌حمل است و به‌راحتی می‌توانید انواع دیوایس‌های خود مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین، تبلت و غیره را در طول روز شارژ کنید. پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی، خروجی و غیره است. این پاور بانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و microUSB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی 5V و 2.6A و پورت خروجی آن 5.1V و 2.6A است. در مجموع این پاور بانک با توانایی چندین بار شارژ گوشی‌های هوشمند، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره باشد.

پاور بانک شیائومی , پاور بانک 10000 , پاور بانک 20000 , پاور بانک گارانتی دار , پاور بانک فست شارژ , پاوربانک , پاور , شارژر همراه , شارژر مسافرتی , 

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
کلاس وزنی

معمولی|200 تا 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری

نشانگر LED

ظرفیت اسمی

10000

تعداد درگاه خروجی

دو عدد

قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر),شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر),تکنولوژی Quick Charge 3.0,فناوری USB PD

محدوده ظرفیت

10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

توضیحات جنس بدنه

پلاستیک ABS

شدت جریان خروجی

2.4 آمپر

شدت جریان ورودی

2.6 آمپر

ولتاژ خروجی

5.1 ولت

ولتاژ ورودی

5 ولت

سازگار با

تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلمبرداری و عکس برداری، mp3 ،mp4 ،GPS و بسیاری دیگر

جنس بدنه

پلاستیک

امکانات و قابلیت‌ها

at_ghablit-mhafzt-dr-brabr

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

وزن

240 گرم

برند

شیائومی

ظرفیت

20.000MA

گارانتی

با 6 ماه گارانتی شهرعمده, 7 روز مهلت تست

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش